Chapters

Thursday, August 26, 2010

Isturyang Adik

Kabalo ko dali ra ko malain.. Imung giingon months ago --long as naay impact sa ako to kay makahinumdum gihapon ko ana. Mura lang kog walay pake pero nagbantay lang ko. I know I'm matampuhin. Sige lang, there will come a day when I get numb from all there is to feel and I'll never be Ms. Matampuhin anymore.

Sa kadali nako malain, dali lang pud ko maanad. Ironically, pag naanad ko, astang dugaya nako maka-unlearn. Right now, the greatest thing I find difficult to unlearn is the very thing I've been used to for years.

Nakasabot man ko. Gusto lang nako magyawyaw run sa kadaghan na akong wala ginasturya or ginagawas na emotions in my 21 years of existence... major major... Haha! Shit. At least man lang, once in a blue moon, mag-isturya kog murag adik. Haay!

May naisip tuloy ako na thought. Bad cheetah. Gusto man siguro ko magka-lung cancer. Binuang. Maypa siguro run kay magtrip to Paris ko ugma (after namu mag-adto ni Gg sa Palau ug sa Florida) unya saka sa Eiffel Tower unya ishagit tanan na energy nako hantod sa mashagit pud nako akong lungs. Ug sa dihang, karon lang nako naisip na dili pwede akong lungs akong mabuga pag mushagit ko sa Paris ugma. Maypa siguro akong larynx na lang.

In that manner, maski unsa akong buhaton, wala na koy larynx. Yehey! Ok na unta ang tonsillitis frequently pero kung magka-ingana, labad ang dysphagia. Dili ko pwede magfood trip. Kung pwede lang maghikog.

No to lung cancer. No to lung cancer. Magbasketball na lang guro ko ugma. Depende kung naa pay spare time sa amung pag travel around the world ni Gg ugma. Giuhaw nuon ko dah. Best served with ice.

Maremember nako sa una kay manlabay kog mga libro or maski unsa akong magunitan. Sa karon, ang gwapong NCP kay Violence directed to self. Hilig kog WWF sa una. Hahaha!

Ok man diay mag-isturyag wala diri wala didto ui. Nahuwasan ko gamay in fairness major major. Sa kung kinsa man ang nagabasa ani karon, pasensha kaayo kay nahimu kang saksi sa kung unsa kagubot akong utok sa karon. Ug para ingnan tika, wala pa na sa tunga sa akong adik na utok.

Isip nuon nako na magbuhat kog separate inadik na blog. Haha! Shots shots shots! Sige, mangape sa ko.

Told ya... Isturyang Adik..

5 comments:

  1. i'm helplessly confused. hahaha. flight of ideas ma? :)

    ReplyDelete
  2. kaayo! hahaha! :D adik man gud.. :)

    ReplyDelete
  3. shob ayaw na katingala nganu adik pud si junior....hehehe.....naa man gud pud pagka adik si mama....hehehe

    mao nay resulta sa salonpas... :D

    ReplyDelete
  4. hahahaha! sige sige. sabton nalang nako. LOL! :))

    ReplyDelete

Work those fingers! :X